Запрошуємо Вас узяти участь у ІІІ Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКТИВНОЇ ОСВІТНЬОЇ СТРАТЕГІЇ» (до Міжнародного дня рідної мови), що відбудеться 21–22 лютого 2023 року на базі Національного університету «Чернігівська політехніка» (вул. Шевченка, 95, м. Чернігів).
Мета заходу: обговорення актуальних проблем філологічної освіти, лінгводидактики, популяризація результатів наукових, науково-методичних досліджень студентів, магістрантів, аспірантів, докторантів, учителів (викладачів)-дослідників.
Формат заходу: Всеукраїнська науково-практична конференція для науковців, викладачів закладів вищої, фахової передвищої та післядипломної педагогічної освіти, учителів-словесників, дослідників у галузі освітніх наук, студентів.
Тематичні напрями науково-практичної конференції:1. Інноваційні підходи та досвід розвитку творчих здібностей здобувачів освіти в умовах змішаного й дистанційного навчання.2. Професійна творчість учителя-словесника в інноваційних вимірах.3. Інтеграція особистісно зорієнтованого підходу в систему компетентнісноїосвіти.4. Культуромовна особистість фахівця у ХХІ столітті.
Конференція відбудеться у ЗМІШАНОМУ форматі.
Форма участі: 1. Офлайн (м. Чернігів, вул. Шевченка, 95).2. Дистанційна.3. Заочна.
Робоча мова конференції – українська, англійська.
Організація роботи конференції:
21 лютого 2023 р.
Реєстрація учасників –12.30 – 13.00
Пленарне засідання – 13.00 –14.00
Робота секцій – 14.00 – 15.00
22 лютого 2023 р.
Реєстрація учасників – 12.30 – 13.00
Робота секційних засідань – 13.00 – 15.00
Узгодження позицій, прийняття рішень – 15.00–15.30
Регламент роботи конференції:
Доповіді – до 5 хв.
Виступи, повідомлення – до 3 хв.
Участь в обговоренні – до 3 хв.
Матеріали публікуються в авторській редакції. Відповідальність за достовірністьнаданої інформації, відповідність матеріалів нормам законодавства, моралі та етики, професійно-змістову коректність, правильність покликань на літературніджерела несуть автори.
Збірник матеріалів буде сформовано після проведення конференції та розміщено на сайті Ради директорів Чернігівської області www.cnradavnz.ucoz.ua у рубриці «ІІІ Всеукраїнська конференція».
Учасники конференції, які надіслали матеріали до збірника, отримають сертифікат ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ обсягом 15 годин (0,5 кредиту ЄКТС), виданий Чернігівським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського.
Покликання для підключення та участи в конференції буде надіслано на електронні скриньки учасників до 15 лютого 2023 року.
Фінансові умови участи в роботі конференції: 1. Електронний збірник + сертифікат учасника – 50 грн. 2. Паперовий збірник + сертифікат учасника – 300 грн. 3. Програма конференції – безкоштовно.
Банківські реквізити для сплати організаційного внеску:
Банк одержувача: Приватбанк. ПІБ одержувача: Попружна Олена Василівна. Картка для виплат: 5168757397511223. Призначення платежу: поповнення від прізвище, ініціали, місто.
Координатори конференції:
Грона Наталія Вікторівна (050) 974-71-80
Ющенко Валентина Василівна (063) 383-63-69
Гаценко Ірина Олександрівна (068)1311809
Заявки на участь:
Для участи в конференції необхідно до 05 лютого 2023 року включно надіслати за адресою [email protected] комплект матеріалів, зазначивши в темі листа Заявка_тези_прізвище:
1) заявку на участь згідно з Додатком 1 (файл назвати Заявка Прізвище);
2) тези доповіді згідно з Додатком 2, 3 (файл назвати Тези Прізвище);
3) фото-, скан- або скрин-версію квитанції про сплату організаційного внеску.
Додаток 1
ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ
у роботі ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
«СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКТИВНОЇ ОСВІТНЬОЇ СТРАТЕГІЇ» 21 – 22 лютого 2023 року
Прізвище, ім’я, по батькові | |
Науковий ступінь, учене звання | |
Посада | |
Назва ЗВО | |
Назва секції | |
Назва тез | |
Контактний телефон | |
Поштова адреса для пересилання матеріалів | |
Форма участи- офлайн (м. Чернігів, вул. Шевченка, 95)- дистанційна – заочна | |
Студентам указати | |
Студент факультету (спеціальності), курс | |
Науковий керівник: (прізвище, ім’я, по батькові) | |
Аспірантам | |
Аспірант кафедри |
Додаток 2
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ
Обсяг тез – до 4 сторінок формату А 4. Шрифт TimesNewRoman; розмір шрифту – 14; міжрядковий інтервал – 1,5 (відомості про автора та список використаної літератури – міжрядковий інтервал – 1); усі поля – 2 см, відступ 1,25 см.
Назва файлу: Тези_Прізвище.
Оформлення тез: праворуч у верхньому куті сторінки відомості про автора: прізвище, ім’я, по батькові (напівжирний шрифт), науковий ступінь, вчене звання, посада та місце роботи (курсив); електронна адреса; нижче посередині – назва тез (усі літери прописні, напівжирний шрифт); нижче – ключові слова, текст тез.
Список використаних джерел (до 5 джерел) оформляти в кінці тексту під назвою: «Список використаних джерел». Покликання в тексті позначати квадратними дужками із зазначенням порядкового номера джерела за списком і через кому – номера сторінки, наприклад: [5, с. 15]. Звертаємо увагу, що список використаних джерел потрібно подавати з урахуванням Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання».
Відповідальними за зміст та оформлення тез є автори.
Зразок
Петренко Тетяна Олексіївна,
викладач вищої категорії, викладач-методист
Комунального закладу
«Прилуцький гуманітарно-педагогічний фаховий коледж
імені Івана Франка»
Чернігівської обласної ради,
colledgprilukigmail.com
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
В БЕЗПЕЧНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Анотація.
Ключові слова:
Текст тез …
Список використаних джерел:
1.
2.
Нумерація джерел проставляється вручну. Не використовуйте автонумерацію та автоматично генеровані кінцеві посилання.
Додаток 3
Приклад оформлення списку використаних джерел
Список використаних джерел формується за абеткою за правилами чинного в Україні стандарту ДСТУ 8302:2015 «Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання». За наявності до джерел додається відповідний їм DOI.
Один автор
1.Іванов І.І. Українська мова: навч. посіб. Київ: Знання, 2011. 495 с.
2.Петренко В.П. Викладання української мови у закладі вищої освіти: організаційно-правові засади: монографія. Xарків: Право, 2005. 304 с.
3. Шевченко Л. Інтелектуальна еволюція української літературної мови: теорія аналізу: монографія. Київ : ВПЦ “Київський університет”, 2001. 478 с.
Два автори
4. Іванов А.Г., Іванова К.П. Українська мова за професійним спрямуванням: практ. посіб. Харків: Право, 2011. 136 с.
5. Виноградський Є.С., Козолуп Д.В. Синтаксис: підручник. Суми : ВТД «Університетська книга», 2007. 281 с.
Від трьох до шести авторів
6. Захарченко Р.О., Коваленко М.М., Кулик А.М. Мовна свідомість: монографія/ за ред. В. В. Комарова. Харків: Право, 2011. 312 с.
7. Латковська Є.А., Ліннік Д.В., Маяк О.А. Фразеологізми в ЗМІ: теоретико-прикладне дослідження: монографія. Харків: Юрайт, 2013. 288 с.
8. Азарян О.М., Локтєв Е.М., Халлір Б., Соболев В.О., Гаркуша Д.В. Сучасні тенденції розвитку торгівельної мережі України : монографія. Донецьк : Дон НУЕТ, 2009. С. 156-168.
9. Гроші України/ Р. М. Шуст та ін. К.: УБС НБУ; Х.: ТОВ «Видавництво “Фоліо”», 2011. 502 с.
Від семи і більше авторів
10. Наука та інновації в сучасному світі: освіта, виховання, фізичне виховання і спорт: монографія / Гилев Г.А. та ін.; Одеса: Купрієнко С.В., 2017. 183 с.
Багатотомне видання
11. Історія України: Історико-економічне дослідження: в 2 т. / за ред.: В.А. Смолій. К.: Ніка-Центр, 2011. 696 с.
12. Економічна історія України: Історико-економічне дослідження: в 2 т. / за ред.: В.А. Смолій. К.: Ніка-Центр, 2011. 696 с.
Частина книги
13. Шевченко В.В. Розвиток галузей промисловості. Економічна історія України: Історико-економічне дослідження: в 2 т./ відп. ред. В.А. Смолій; НАН України, Ін-т історії України. К.: Ніка-Центр, 2011. Т. 1. Розд. 20. С. 626–632.
Редактор (без автора)
14. Правове виховання в сучасній Україні: монографія/ за заг. ред.: В.Я. Тацій, А.П. Гетьман, О.Г. Данильян. 2-ге вид., переробл. і допов. Харків: Право, 2013. 440 с.
Періодичні видання
15. Герасімова Т.Ю. Методи формування навчально-пізнавальної компетентності учнів на уроках фізики. Фізико-математична освіта, 2018. Випуск 1(15). С. 167-170. DOI: 10.31110/2413-1571-2018-015-1-030.
16. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Комунікаційна ефективність web-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. №1. С. 69-78.
Стаття в збірнику
17. Боровой С. Я. Особливості формування населення міст Південної України в дореформений період. Історія народного господарства та економічної думки Української РСР. К.: Наукова думка, 1982. Вип. 16. С. 63–68.
18. Данильян О. Г., Петришин О. В. Проблема взаємовпливу правового виховання державотворчого процесу: українські реалії. Вісник Національної академії правових наук України. Харків, 2010. №2. С. 28–39.
Матеріали конференцій
19. Ілляшенко С.М. Маркетинг знань: роль і завдання. Тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» (Суми, 27-29 вересня 2012 року). ТОВ «ДД «Папірус», 2012. С. 102-104.
20. Юрченко А.О. До питання про вибір програмних засобів для створення та редагування веб-контенту як ІК-компетентність сучасного вчителя. FOSS Lviv2017: міжнародна науково-практична конференція (м. Львів, 27-30 квітня 2017 р.), 2017. С. 87-90.
ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ
Періодичне видання
21. Білошапка Н. До питання про використання інтелект-карт у професійній діяльності вчителя математики. Освіта. Інноватика. Практика, 2017 Вип. 2(3). С. 25-28. URL: http://eip-journal.in.ua/index.php/eip/article/view/39 (Дата звернення 15.01.2019).
Книга
22. Каленик В.І., Каленик М.В. Питання загальної методики навчання фізики: пробний навчальний посібник для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних інститутів та університетів. Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2000. 125 с. URL: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1789 (Дата звернення 15.01.2019).
Без автора
23. PhotoshopUserGuide. URL: https://helpx.adobe.com/ua/photoshop/user-guide.html (Lastaccessed: 15.01.2019).
24. Закон України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (Дата звернення 15.01.2019).
Сайт
25. Сайт журналу «Фізико-математична освіта». URL: https://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua (Дата звернення 15.01.2019).
Автореферати
26. Юрченко А.О. Формування інформаційно-комунікативних компетентностей майбутніх вчителів фізики засобами електронних інтернет-технологій: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / СумДПУ імені А.С. Макаренка. Суми, 2018. 24 с.
27. Ілляшенко С.М. Управління інноваційним розвитком суб’єктів господарської діяльності у нестабільному ринковому середовищі: автореф. дис. … д-ра. екон. наук: 08.06.02 / СумДУ. Суми, 2000. 38 с.
Дисертації
28. Петренко С.І. Формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / СумДПУ імені А.С. Макаренка. Суми, 2018. 260 с.
29. Божкова В.В. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : дис. … д-ра екон. наук: 08.00.04 / СумДУ. Суми, 2011. 498 с.